Thursday, April 23, 2009

Nur Atiqah bte abdul manaf
Blk 315, Tampines st 32
#02-122
Singapura 5203122

26 Mac 2009

Kallang, drive six
Jalan ponyok
#01-114
Singapura 5203114

Tuan,
Perkara: Perkhidmatan yang kurang memuaskan

Merujuk kepada perkara di atas, saya ingin mengadu tentang perkhidmatan yang kurang memuaskan. Pada minggu yang lalu, saya ke sekeluarga ke kaunter SISTIC di Kallang untuk membeli tiket hari perayaaan kebangsaan Singapura.

Satu masalah yang saya tempuhi adalah, pekerja Tuan di kaunter itu tidak berbudi bahasa,
Dia melanggan kami dengan secara kasar. Apabila saya bertanya sama ada saya harus membayar untuk tiket itu kepadanya atau kemudian, dia tidak mempudulikan saya .

Kedua, apabila saya sudah membeli tiket itu saya dapati bahawa dia telha memberi sya tiket yang salah. Saya menegurnya dan meminta supaya tiket itu ditukar tetapi dia tidak mengendahkan permintaan saya. Saya menggesanya untuk berjumpa dengan pengurus Kaunter sistic itu, sekali lagi dia meberitahu saya apa-apa tiket yang dibeli tidak boleh dikembalikan.

Dengan ini, saya harap Tuan akan mempertimbangkan apa yang saya telah sarankan dan memperbaiki masalah ini. Terima Kasih

Yang Benar,
(nur atiqah)

No comments:

Post a Comment